Over ons

Binnen het MKB wordt de rol van ICT steeds belangrijker. Meer en meer bedrijfsprocessen worden geautomatiseerd, en gekoppeld aan de ICT infrastructuur. Deze ontwikkeling stelt ook andere eisen aan de ICT dienstverlener, die van alle markten thuis moet zijn. De ICT dienstverleners die totaaloplossingen kunnen bieden zijn vaak gericht op de grotere organisaties met voldoende budget voor ICT. Deze dienstverleners zijn vaak niet in staat om ICT diensten te leveren die meegaan met de eisen, die door MKB bedrijven worden gesteld. Wat we in de praktijk vaak zien is dat de kosten voor ICT niet in verhouding staat met de geleverde diensten.

ISentry onderscheidt zich door onderstaande normen te hanteren voor onze klanten:

  • Wij dienen het belang van de klant.
  • Het risico van desinvesteringen moet geminimaliseerd worden.
  • Wij leveren alleen “proven technology”.
  • De diensten moeten direct bijdragen aan de core business of moeten direct leiden tot kostenbesparingen.
  • Wij willen afgerekend worden op onze prestaties.
  • Voor adviesdiensten wordt in principe niet betaald. Er moeten oplossingen geleverd worden.
  • Dienstverlening bieden we tegen een eerlijke prijs.

Wij kunnen dit waar maken door de komst van nieuwe technologie├źn zoals “cloud” diensten, alsmede door samen te werken met een aantal geselecteerde partners. Deze partners zijn allen specialisten binnen het vakgebied, en hebben allemaal het belang van de klant op de eerste plaats staan. De samenwerking zorgt ervoor dat we alle kennis in huis hebben ten aanzien van ICT oplossingen. Dit alles maakt ISentry samen met haar partners voor u mogelijk, zonder dat hiervoor dure en langlopende contracten moeten worden afgesloten. Door kennis in te kopen op basis van strippenkaarten, of vooraf afgesproken uren, haalt u specialistische kennis in huis tegen minimale kosten.

Wij zorgen ervoor dat u geen omkijken meer heeft naar de ICT infrastructuur, en dat u zich kunt u richten op uw primaire bedrijfsprocessen.